inschrijving winterlessen geopend

In  de week van 7 oktober beginnen de winterlessen voor tennis en padel weer. De inschrijvingen voor de winterlessen zijn inmiddels geopend. Ook dit seizoen hebben wij weer privé-, duo en groepstrainingen aan voor zowel senioren als jeugdleden van beginners tot wedstrijdspelers. Voor informatie over het aantal lessen, de kosten etc. verwijzen wij je graag naar het inschrijf-formulier. Nadat je hebt ingeschreven voor de lessen, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Neem contact op met Lennert voor meer info! (via Lennert@maximustennis.nl of 06-15582531)

Belangrijke data:

- Schrijf je bij voorkeur in voor 16 september (uiteraard kan je daarna nog inschrijven maar wij starten dan met indelen)

- In de week van 23 september ontvang je de bevestiging van de dag(en) tijd(en) waarop je bent ingedeeld voor de les.

- De winterlessen 2024-2025 starten in de week van 7 oktober

In de schoolvakanties wordt geen les gegeven, tenzij anders overeengekomen met de trainer

» Nieuws archief