Ouder-kind/Familietoernooi zondag 1 sept. 2024

Zondag 1 september: het CC ouder-kind en familie toernooi, padel en tennis! Schrijf je voor 23 augustus in voor een gezellige en leuke ochtend en/of middag. Tennis of padel ervaring is niet nodig, padelrackets zijn te leen. Voor meer info en opgeven: Lees meer

Ouder-kind (tot 16 jaar) toernooi: tennis en padel, 9 tot 12.30 uur, kosten 10 euro per duo (incl 2 consumpties)

Familietoernooi (vanaf 16 jaar): tennis en padel, 13-17 uur, kosten 10 euro per duo (incl 2 consumpties)

Van het duo moet er 1 lid zijn van CC.

Opgeven kan tot 23 augustus door het sturen van een mail naar: ouder-kind@tennisverenigingcc.nl, vermeld in de mail het onderdeel waaraan jullie mee willen doen (ouder-kind of familie toernooi), of jullie willen tennissen of padellen, jullie namen, leeftijden , niveau van spelen en relatie.

Voor vragen: stuur een mail naar: ouder-kind@tennisverenigingcc.nl.